Norska bollspel

Dagen idag var dryg och jobbig förutom sista lektionen då vi hade idrott :) Apakul vare å vi körde norska bollspel hah! Först körde vi jägarboll ( en är å man kastar en boll på varandra oså blir man fler och fler som jagar) fast inte på vanligt vis, nejdå! vi skulle gå omkring där på alla fyra xD haha! Resten av lektionen köde vi olika typer av korkad fotboll haha! T ex. man satt (typ) ner på rumpan och sprang på fötterna och händerna. En annan gång använde man en fyrkantig skumgummipryl och spelade som vanligt med den och en annan gång spelade vi med en vanlig boll men vi sprang baklänges xD Sen har vi spelat innebandy oxå men med skaftet på klubborna istället för bladet. Vi körde oxå basket med en rugbyboll haha! närman studsade den gick det väl inte så suveräänt men det var askul iaf! :D Ingen fattar säkert vad jag pratar om förutom de som var med dårå men ah kör på det! (Y) När jag kom hem kikade jag på OC och låg ute i solen lite ;) Imon slutar skolan för veckan som tur är men jag å Sofie vet fortfarande inte vad vi ska hitta på på kvällen :( ;P Jaja nu tänkte jag kika på Uggly Betty och sen blir det Desperate Housevifes haha! Sommarlovet närmar sig väldigt mycket och jag läängtar förjävligt mkt! :)

Kraamizaar ^^

image185image186 image187image189 image190image191


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha! vill prova jag med.

2008-04-29 @ 20:48:08
Postat av: Emeliee

Do it! ;)

2008-04-29 @ 20:53:46
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0