Muuu..

Heej :) Today vare sovmorgon till 5 över 9 och dagen började med matte, sen svenska.. Efter det spelade jag och Sofie in hos Gunnar och en låt blev faktist riktigt kanooners! Till och med enligt Gunnar själv :) Efter inspelningen hjälpte vi Jenna, Anneli, Bella och Jennie T med deras teater, vi skulle låta som kossor och låssas vara fotografer + hjälpa till med draperiet. De körde Bonde Söker Fru och de var jätteduktiga, haha! Dom tkt att de blev lite fel på vissa ställen men ja märkte då inget ;) Aja när den var klar åkte jag hem och kikade på OC och käka lite apelsiner :) mumsigt! Fatta hur bra OC är egentligen, jag vet att jag tjatar om det men vadå det är ju min blogg xD Nu ska jag strax kolla igenom spanska verben eftersom de tydligen inte va till idag utan till imorn xD hade lite dålig koll på dedär tydligen.. Sen blire en låång dusch för mej och maybee en film men  först måste jag bli ren ;) hah! Imorn äre fredag då som kanske alla som är frisk i hela huvudet har fattat och då blir det först skola fram till typ 2 om vi inte kan slippa undan tidigare eftersom vi har vikarie (tror jag ^^) Ah men efter det så bär det av till Gävle då som sagt på shopping express med Frida :) Det är mycket jag vill köpa men jag hittar aldrig det jag vill ha :/ Har fortfarande inte bestämt med Sofie om det blir så att jag åker dit på kvällen men får väl se :) lördag blir det iaf HELT KLART! hihi skoj vi ska ha det! Nä men nu blire väl dusch ON..

Kraamizaar ^^
image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0