In the middle of the Weekend

Heej :) Igår hade vi NP i engelska o de gick väl skapligt.. Sen hade jag svenska prov i Vilhem Moberg o efter det gick jag till ica med Frida och Evve och köpte mellis hah! Sen drog jag hem o kika på OC o käkade.. På kvällen så kikade jag på Talang 2008 och efter det bar de på dirren iväg till Sofie runt halv 10. Då åkte vi till maxi o ja köpte en snickers o en loka hah! (hade chips hemma så ja var inte så nyttig som de låter) (Y) hah! Sen sjöng vi SingStar o fläska lite.. Runt 2 tiden drog vi ut o cykla runt i viken till typ 5 hah! Orka inte va inne :S :D När vi kom in gick vi o la oss för vi va dööötrötta..Sen hade vi klockan på 11 men vi sov till 1. Runt halv 3 kom Helena och hämtade mej, men Sofie ska komma hit sen för mamma, pappa och Helena ska på nån fest så då kan vi sjunga hur högt som helst! :) Hon ska käka här oxå o mamma hade köpt nå kyckling som vi kunda ta. Mumsiis! Nyss kollade jag klart på Mitt liv som Popstjärna och sitter jag o poppar musik o väntar på att Sofie ska komma :)

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0