Gävle m. Frida

Hola Amigos :) Kom nyss hem från en fotvärkande dag i Gävle med Frida ;P Vi åkte ner direkt efter skolan och kikade runt i affärer, träffade Johan där oxå så vi snacka lite med han :) Jag köpte tights eftersom mina har typ 30 hål i o då är jag seriös, mamma har vela kasta dom typ 3 miljoner gånger men jag kan inte leva utan tights ;) Ah men jag köpte oxå en grå tjocktröja sådär lagom till sommaren ;) Ett halsband och en sjal :) Ingen jacka som jag behöver men det kmr det aldrig bli, får shoppa i London ist :D Just nu håller jag på och försöker få tag i Sofie för jag kanske tänkte åka dit ikväll och have some fun med henne :) roligt roligt! Men först äre ju bra om hon svarar hah! Är typ apahungrig nu men jag orkar inte äta o matlusten är väl inte den största idag eftersom vi skulle skära i koögon på no:n :S Vidrigt AB fast jag, Sofie och Frida lät Fredde göra vårat koöga för vi höll på o spy, alla bah satt där värsta lugnt medan vi nästan dog för de va så äckligt! Nämen nu ska jag fortsätta vibba till Sofie så...

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0