Fredag kväll

Heej :) Just nu sitter jag och kikar på Talang 2008 medan jag dricker lite cola ;) Inatt sov jag juh hos Sofie och vi sov väl inte spec. länge men ah vi gick upp halv 6 iaf och gjorde oss iordning till skolan. Dan började med film och då somna man ju nästan. Efter skolan åkte jag hem och kikade på TV. Sen gick jag ut och la mej i solen och läste Cosmopolitan. Jag somnade nästan på en gång så det blev inte mkt till läsande. Vaknade lagom till OC men somnade nästan direkt igen :/ Då fick man inte se de då :S:P Imon blire lite mer solning om det är fint då men det ska det vara. Sen ska jag nog ut o gå med Sofie och sedan ska jag sova hos henne :) Skoj! Aja nu ska jag kika vidare på Talang 2008 och senblir det kanske en film eller två :)

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0