Fint väder i viken

Inatt sov jag hos Sofie igen o vi var ensamma hemma igen så de blev roligt ;) haha vi sjöng, träna lite till vår show, kika på film mm :) mysigt! Vi gick o la oss typ 5 - halv 6 o gick upp typ 12 idag. Då va de ju så fint väder ute så vi blev riktigt sugna på glass och promme ute i solen :) De blev en varsin dajmstrut men ingen av oss orka hela xD Sen åkte jag hem och la mej och solade lite ute. Mysigt kan jag lova men de blev lite kallt ibland :S Ikväll kikade jag på Supersugen, fast inte hela än.. och på Sanningens Ögonblick.. Shit va läskiga frågor dom ställer egentligen haha, att dom ens vågar svara på vissa xD

image174


Mickes komentar i fredags va så bra haha! man undrar om han har blivit åldrad i förtid xD
Min mobil är borta, vart är den? Sen märkte han att han gick o pratade i den hahaha ;) Smart (Y)

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0