Everyday

Heej :) I helgen har jag sovit hos Sofie, men som Jenna tkr så har vi inte lagt oss klockan 11 xD Blev väl runt 6 på morgonen båda dagarna :) haha! Fredag kollade vi på tv, sjöng Singstar och satt vid datan och hade de kul, o Lördag så tog vi hem mat till henne och kollade på tv till de.. Sen senare så kikade vi på Hostel 2 med David och Jimmy, den va inte bra! Vidrig och hade ingen handling :S Den sög helt och hållet! Ah men sen satt vi völ vid datorn och kollade på HSM videor :) haha! Vaknade runt 1 idag av att David och Jimmy smällde upp dörren till Sofies rum.. xD Tack för den hah! Sen åt vi en stor tallrik med blåbärsfil och Frostis hah! Vi råka spilla ut massa mjölk på Davids bord åxå bara för vi kasta en kudde på muggen hah! Vi asgarva iaf fast de kanske inte är så kul hah! :) Sen plugga vi lite no tills jag skulle hem vid 7, då käka jag och sedan satte jag mej vid datorn. Imon äre skola igen då, roligt NOT! Ska snart gå o lägga mej vid Jennas sovtid så man blir pigg till imon och jag måste duscha då åxå för de hinner jag inte nu ;) hah!

Kraamizaar ^^

Kommentarer
Postat av: J.b

Hahaha, du börjar lära dig emelie ;D. Halv 11, it's the time! x D

Hoppas det gick bra idag! =D

2008-04-14 @ 19:39:48
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se
Postat av: Emeliee

Hahaha ja men de blev inte riktigt så ;) ja la mig halv 1 typ xD Japp de gick kanooners! (Y)

2008-04-14 @ 21:26:47
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0