Den 20 april smäller det

Heej :) Skolan idag var ganska lugn och sen åkte jag och Sofie förbi ica o då köpte jag hem lite fil osånt.. Sen åkte jag hem och kikade på OC :D Efter det satte jag mig här och började plugga lite HK eftersom provet är imorn. Aja hoppas det går bra iaf. Den 20 april ramlar pengarna in på kontot igen och det blir shopping AB.. hihi! antagligen med Sofie men ska in med Frida åxå nångång då båda har tid :) skojj! Har knappt hittat något att köpa på sistånde så har väldigt mycket pengar som bara vill bli upphandlade på något spännande. Nu ska jag fortsätta plugga och sen ska jag kika på House med mamma..

Kraamizaar ^^

image162image163
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0