Dance along

Idag hade vi dans från halv 9 till typ 11 tror jag.. Mycket roligare än vad man kunde ha trott, fick dansa med killar från både Söderskolan och Österfärnebo. Roligt fast man inte kände de från Ö, lärarna satt o kollade på oss o ja såg att nåra garva xD hah! På torsdag äre ju skoldansen som vi tränade inför idag. Från 7 - halv 10 :) Imon ska jag in till valbo med Frida och shoppiloppa ;) Kuligt De (Y) hihi! Just nu sitter jag å kikar på Uggly Betty som hade säsongsstart idag :) Tidigare idag låg jag ute o solade och läste i SOLO G. Jättefint väder nu för tiden men i helgen skulle de kanske bli sämre :/ Aja sånt är ju livet!

Dagens låt: No one - Alicia Keys
Dagens frilla: Knut som vanligt
Dagens smink:  Svart ögonskugga, 4 mascaror, svart kajal, brun ögonbrynspenna
Dagens kläder: Gråa, korta tygshorts och svart tubtopp
Dagens skor: Svartgråa puma
Dagens accesoarer: Rosa pluppärhängen från Snö
Dagens planer: Sola
Dagens vill ha: Solbränna
Dagens saknad: Fortfarande Emma och Johanna ;(
Dagens drog: Ligga ute i värmen
Dagens tråkigaste: Skolan
Dagens dricka: Coca Cola
Dagens mat: Pasta
Dagens humör:
Helt slut men ändå ett smile på läpparna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0