Äventyr

Heej :) Igår kikade jag och Sofie på Parlamentet och Flightplan efter en lång prommis genom viken.. Flightplan slutade typ halv 12 så de va väl liite för sent kanske eftersom det var skola dan efter men spela roll. Sen stack hon hem och då fixa jag lite i rummet innan jag gick och la mej :) Klockan ringde halv 7 idag, alldeles för tidigt menmen.. Drog till skolan och hade massa lektioner :/ Men slutade tidigare idag eftersom hela klassen var så trött så alla stod och bad om att få slippa no:n :) vi lyckades (Y) Då åkte jag hem och kollade på OC och massa annat.. Sen gick jag ner o satte mej vid datorn o nu tänkte jag plugga lite HK om jag har orken med de då! Taggar med Sofie till sommaren, har stora planer för oss (Y) Kommer bli en lång blogg om det i sommar kan jag lovaa! Det kommer iaf att bli ett jävla Äventyr! Lääängtar redan ;)

Kraamizaar ^^

image160 image159image161


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0