3 days

I onsdags åkte jag till valbo med Frida och Sofie, där köpte jag en grön-blå blommig tunika, två par skor och en BH. Vi kom hem ganska sent och då kikade jag på TV. Samma dag hade jag och Mickis haft våran provmiddag på HK:n och vi bjöd Sofie och Moa på Potatisgratäng och grillad kyckling, sallad med olika grejs, italenskt bröd, Coca cola och till efterrätt åt vi marrängsviss :) gott vare iaf! haha.. Vi fick MVG så det är jag riktigt nöjd med :) I torsdags vare NP i matte i början av dagen. Gick väl som det gick :/ :P Sen spelade jag och Sofie in med Gunnar och sen vare estet så då fortsatte vi med att dansa till showen. På kvällen stack jag till Sofie lite väl sent eftersom att vi skulle träffa alla nior och klassen utanför Folkets Hus kvart i sju. Vi hann precis dit men man stog ändå 30 år utanför å väntade.. När vi fick gå in blev de bugg på full fart md Sofie. Skitkul vare! haha.Vi kom hem typ 10 till henne och då skulle jag sova där eftersom hennes mamma skulle vara borta. Vi var uppe till typ 12 - halv 1 och då gick vi å la oss. Tidigast hitills men det var ju skola dan efter ;) Idag slutade vi itdigare eftersom vi inte skulle ha någon svenska, jag kom hem runt 1 och å la jag mej ute och solade fram till 6 för då skule vi käka tacos :) Mums! Snart ska jag till Sofie igen för jag ska sova där igen och vi ska kolla på Talang och Berg flyttar in. Blir antagligen sång och massa kul oxå:) Roligt ska vi hare iaf!

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0