Knäppa kort på torsdag!! Paanik..

Heej! :-) Jag har panik just nu för att vi ska knäppa kort på torsdag i skolan och jag har absolut inget att ha på mej, jag måste hinna färga håret och så och klippa till håret.. Det ända problemet är: JAG ÄR PANK!! mina pnegar räcker bara till klippningen :S:D Amen jag får hoppas att mamma ger med sig liite (A) haha! aja sånt är livet för en tonåring som är shoppingberoende (A):D

Kraaamisaar! ^^

Hur ska håret vara i höst?
Luggtrenden fortsätter även i höst. Satsa på en hel mängd olika luggar.  Även uppsättningar är helt rätt i år! :D Särskilt den vackra knuten som man kan fixa till på så många sätt, några gillar att den spretar lite här och där och några vill bara ha den i en vanlig knut :P alla har olika smaker så sätt upp knuten på ditt sätt och du har absolut en riktigt höstig, snygg uppsättning .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0