NyårsAfton Tomorrow ..

Imorn äre juh nyårsafton som alla vet och då är det ju lika bra att förbereda sig vad man kan bjussa sina vänner på. Jag har letat fram ett drinktips och jag hittade ett recept på en drink som heter Strawberry Surprise och den är väl lite sommrig men ändå verkade den jättegod efterom att jag älskar jordgubbar :D Lika bra mä sommarkänsla för då känner man att sommaren är på  väg :P Aja här har ni receptet iaf +bild på drinken. (Alkoholfri)

För 4 personer:
0,64 l apelsinjuice
8 cl limejuice
                                                        8 st jordgubbar                                                        
8 cl jordgubbssyrup


 

Gör så här:
Blanda alla ingredienser i en mixer tillsammans med en stor näve is. Mixa. 
Häll i i 4 glas och toppa ev. med lite soda. Garnera med färska jordgubbar i varje glas.
Det går bra att byta ut jordgubbarna mot frysta bär.  


Nyårskläder: 
Själv så ska jag ha en svart lång topp med lite paljetter elr nåt imorn och ha tights till men jag googlade runt som vanligt och hittade en jättesöt klänning från H&M som är passande för just nyår. 
Såhär ser den ut och finns även i grönt.
image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0