JULAAAFTON!! <3

Heeeej och God Jul :D Idag klev jag först upp då och öppna ett paket, då fick jag 80-tal singstar skiva. Senare så kollade vi på Kalle Anka sen vare dax för att öppna restenav julklapparna ;)

Då fick jag svarta tights,  två t -shirts, en lgärmad och ett skärp från gina tricot, ett linne från Hollywood som min syrra sussi hade köp när hon semestrade där och lika så en mangoluktande hudkräm, choklad med macadaimanötter från hawaii där hon oxå var, 1500kr, 200kr på Body Shop, lila kliv i tofflor, HSM sing it, Hollywood Workout (träningsvideo), aladdin ask, en väska <3 och en bok om smink :D Sen vare lite smågrejs oxå ..

Kraaaamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0