3 veckor kvar nu ..

Nu äre bara 3 veckor kvar till julafton och jag läängtar jättemkt nu :D nu kan man shoppa en massa fina julklappar. I helgen ska jag vara mä sofie och då ska vi kolla på  idolfinalen först :D AMANDA SKA VINNA!! HON BARA MÅSTE!! som hon sjöng "hallelujah"  borde hon verkligen vinna! YEEES att andreas åkte ut, fattar inte hur han blev kvar :S :P hah! :D aja sne ska jag nog sova hos sofie hela helgen och vi ska väl roa oss på vårat eget sätt ;)  Brukar bli chips, dipp och 1000 liter cola :D men det är bara gott att unna sig det :D hihi.. sen ska vi väl garva och dunka musik hela nätterna så att grannarna får rus ;)  går väl o lägger oss runt 8 på morgonen som vanligt dårå .. :P

Just nu håller jag på och dricker en varm kopp choklad, riktigt gott nu när det är så kallt ute :S:P brrr..  har en massa prov tills på fredag men orkar inte plugga :S så himla trökigt :( aja finns inte så mkt mer att säga nu..

Ska skriva en blogg om vintermodet senare .. kanske ngt mera ;)

Kraaamisaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0