Skolan

Idah börja man skolan igen då! asjobbigt men ändå kul! jag får ju träffa alla kompisar jag inte träffa i sommras :P vi började kl 09:10 oxå skulle rektorn babbla i en kvart sen satt vi klassrummet då skulle man babbla där med :P aja vi slutade tidigt iaf :D sen har det inte hänt mkt mer idag..



Igår var jag o spenderade min sista 500 med min syrra i kupolen som ligger i borlänge, där man bor länge ;D hah ah men de va asskojj jag köpte ett par skor som bara kostade 180kr prisvärt! prisvärt! sen köpte jag en vit gullig klänning och nå nattkläder som kan vara bra att ha :P Men jag fyller juh år om ungefär två månader så då kan man passa på att önska sig lite till.. jag har ju bara nåra väskor enligt mig men enligt alla andra har jag miljontals av dom.. men ja köpte en stor väska sist så nu vill ja ha en liten en.. jag såg en söt i borlänge men den kostade över 500kr o de hade jag inte råd med då, men redan dagne efter alltså idag så kom ju barnbidraget in på kontot igen :P hehe så nu äre bara o shoppa loss igen ;D Nu ska jag ta och lägga mig för jag ska upp tidigt imorn tack vare skolan..

puss och kram, emelie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0