saaknar er alla <3

Heej! idag höll skolan på som vanligt och man längtade hem :S:P sen när jag till sist kom hem var det så varmt så jag blev så tvungen att lägga mig ute i solen och sola :P heh! inte för man fick så mkt färg men ändå.. när man ändå låg där ute i värmen så tänkte jag mkt på malta och hur mkt jag saknar alla! jag fick tårar i ögonen för  alla vännerna man träffade där som man säkert inte kommer få träffa igen! ;( nä nu börjar ja snart böla igen :S:P jag vill verkligen träffa alla igen! Fast om vi kommer att träffas blir det tårar kan jag lova ;):P
Det ska ju bli en återträff för alla maltaelever från STS sen som jag hoppas att kunna gå på.. men man vet aldrig! Jag saknar er allihopa, jag ska aldrig glömma er, jag loovar! puss på er jag hade en underbar tid i Malta med er. Nä usch nu börjar ja böla igen så nu måste jag sluta skriva :P heh!
 
                                                                                       
               image3

               image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0