Igår och Idag :D

Igår var jag med Sofie för att vi skulle passa två jättesöta katter, en fullvuxen och en kattunge ^^  Ah men sen så kom vi att det var lättare om hon sov hos mig så att hon slapp åka hem så sent på kvällen sen. Så att då vart vi uppe ett tag den kvällen och hade en ansiktsmask på oss :P hehe vi såg ut som spöken. sen kollade vi på en film som heter Norbit, den va ganska bra men vi tröttnade på den efter ett tag :P Sen sjöng vi med våran bästa stämma hah.. Amen rättare sagt vi hade askul! :D 

                           image8
     BUUUUUUUUUUUUU! NU BLEV DU ALLT LITE RÄDD VA? ;D
 

 Idag vaknade vi jättetidigt, klockan var bara halv elva och vi var nästan pigga juh det va som ett mirakel eller nåt :P hah ..  Amen sen åkte vi till sötkatterna och kramades med dom och gav dom mat :D Där stannade vi ett tag så att dom fick sällskap och så sen åkte sofie hem till sig och jag hem till mig, och här sitter jag nu :P nå mer har inte hänt idag än.. det är ju lördag så att det skulle ju vara kul att hitta på ngt men aja man kan alltid hoppas! :D

 Kraaamisar! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0