Fixa håret på tisdag :)

Heeej! (= Idaag så var jag med Jeanette och hjälpte henne att fixa tid hos min granne som är en frisör :D Då passade jag på att fixa en tid åt mig själv oxå eftersom att vi ska knäppa kort med klassen nästa vecka på antingen onsdagen eller torsdagen :P Synd bara att inte pengarna räcker till nya skor och jeans den här månaden ;(  Skulle vara kul med nya kläder på kortet men man får nöja sig med det man har nu :S :P Sen lär jag ju spara pengar till en hårfärg för jag lär ju färga håret oxå.. men frågan är om ja ska fortsätta ha blont eller färga brunt för alla säger att ja passar i brunt men då kommer andra o säger att ja passar i blont, nu vet jag inte vad jag passar i.. man kanske skulle ta o färga neongrönt XD Nää men jag hoppas att det fixar dig dedär :P

Kraaamisaar! ^^

EN NYHET
från Smashbox är Photo Finish Foundation Primer Light, en variant på den berömda Photo Finish Foundation Primer. Denna lightversion passar perfekt för oljig och känslig hy eller om man har problem med acne. Foundationen är helt oljefri och består till 60% av vatten och ger en matt finish hela dagen. Använd med eller utan färgad foundation. Gå in på  www.smashbox.com och beställ en egen foundation! :D Själv har jag inte prövat den men den verkar bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0