Drömmen går inte i uppfyllelse

Heej! :D Idag var det skoldags tidigt igen då :S booring som vanligt med en massa lektioner och sånt  :S  Aja det hände ingenting spec i skolan alltså.. Nä men nu när ja satt här så kom jag o tänka på gymnasium, jag vet inte varför men iaf så vill ju jag gå frisörlinjen för där får man hålla på med hår, hud, smink och mkt mer, sen vill ja plugga vidare med smink. Sen när jag är helt klar vill jag jobba på ett spa med hudvänligt smink och produkter som verkligen hjälper.. Kommer det att bli så? skulle inte tro de.. man behöver 290p ungefär för att komma in och max poäng är 320 tror jag, så bara att glömma. då skiter sig karriären att jobba så tidigt som möjligt på ett spa för då lär jag plugga vidare hur många år som helst! Aja det va den drömmen de som inte gick i uppfyllelse..
kramisar! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0